Factura electronică
Primiți factura dumneavoastră într-un mod simplu și sigur.
Dragă client,
Vă informăm că, începând cu data de 1 iulie 2024, sistemul de facturare electronică RO e-Factura a devenit obligatoriu în ceea ce privește emiterea, transmiterea și primirea facturilor de către persoanele juridice.
În acest sens, toate facturile fiscale apărute în cadrul relației cu BRD Sogelease IFN SA vor fi emise și transmise exclusiv prin SPV ANAF (Spatiul Privat Virtual ANAF), conform reglementărilor RO E-factura.
Pentru detalii privind utilizarea SPV ANAF aveți link-ul de mai jos:
https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsistentaContribuabili_r/Ghid_RO_eFactura.pdf
Totodată, în perioada următoare veți primi în SPV stocul facturilor emise de către BRD Sogelease către dumneavoastră pentru intervalul 01.01.2024 – 12.06.2024.
Dacă ați plătit deja facturile pentru intervalul menționat, avem rugămintea de a nu lua în considerare facturile încărcate în SPV, în scop de arhivare.
Prin intermediul serviciului de facturare electronică e-factura Transfond veți primi în continuare notificările de plată a facturilor încărcate în SPV ANAF și scadentarele actualizate pentru contractele de leasing cu dobandă variabilă.
Aceste documente vor fi disponbile 90 de zile in format PDF.
Înregistrați-vă acum:
În e-factura Transfond pentru a putea accesa scadentarele actualizate și a primi notificările de plată a facturilor încărcate în SPV ANAF
Pentru informații suplimentare despre serviciul e-Factur@ Transfond:
- contactați Serviciul Relații Clienți la 021 301 48 48
- scrieți-ne pe adresa brd.sogelease@brd.ro
- accesați Întrebări frecvente
Înregistrați-vă acum! - Instrucțiuni activare cont
Acces utilizatori înregistrați